.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرايط دفن زباله نور مطلوب نيست

فرماندار نور با بيان اينكه شرايط دفن زباله در اين شهرستان مطلوب نيست، گفت: جاري ‌شدن شيرابه‌ها سبب افزايش معضل و لطمه به محيط زيست مي‌شود. 

عبدالله ملكي بعد از ظهر امروز در جلسه پسماند شهرستان نور بيان داشت: همه تلاش‌ها براي حفظ سلامت انسان‌ها است و با اين هدف زباله شهرها، معابر، خيابان‌ها و ...جمع‌آوري مي‌شود اما ناخواسته سلامت تعدادي از افراد تهديد و بخشي از طبيعت نيز در معرض خطر قرار مي‌گيرد.
وي با بيان اينكه شرايط دفن زباله شهرستان مطلوب نيست، اظهار داشت: جاري‌شدن شيرابه‌ها موجب افزايش معضل و لطمه به محيط زيست مي‌شود.
ملكي افزود: شيرابه‌هاي ناشي از دفن زباله با نفوذ به آب‌هاي زيرزميني سلامت انسان‌ها را به خطر انداخته و موجب بروز انواع بيماري‌ها مي‌شود.
وي با تاكيد بر نظافت شهرها و سواحل از شهردار نور خواست تا مشاور طرح دفن بهداشتي زباله راهكارهاي لازم براي رفع معضل شيرابه و ساير موارد را ارائه كه قابليت اجرايي داشته باشد و در نتيجه سلامت شهروندان تضمين شود.
فرماندار نور بحث بيماري‌هاي مشترك انسان و دام و هاري را جدي دانست و بر معدوم كردن سگ‌هاي ولگرد تاكيد كرد و افزود: در بحث كشتارگاه نيز بايد جدي‌تر وارد شد زيرا بسياري از بيماري‌ها از طريق مصرف گوشت آلوده منتقل مي‌شود.
ملكي افزود: بايد مراقب بود تا همه اقداماتي كه براي نظافت شهر و سلامت شهروندان انجام مي‌شود با يك بي‌دقتي هدر نرفته و بي‌نتيجه نماند.
فرماندار نور خواستار تسهيلات يارانه‌اي براي خريد و نصب كوره لاشه‌سوز براي كشتارگاه نور و يك دستگاه بلدوزر «دي هشت» براي دفن بهداشتي زباله شهرستان شد.
ملكي در پايان درباره هزينه دفن زباله نيز گفت: با توجه به حمل زباله چهار شهر شهرستان نور به محل دفن هزينه مربوطه با بررسي بين چهار شهرداري نور، رويان، ايزدشهر و چمستان تقسيم و محاسبه شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.